Very Nice again!

Bokat o klart!

I år blir vi fyra cyklister som drar till Nice för 5 dagars biking. Två danskar och två svenskar. Søren o Christoffer, jag och Henrik Johansson.

Ska bli otroligt skönt att slippa det järnspett som vintern hållit oss i schack med.



Förra året var ju total success. Kanske svårt att upprepa, men vi gör ett försök. Mycket hänger ju på vädret. Nya vägar finns det hur många som helst i området. Världen är som vackrast där hav och berg möts.

Helgens väder inbjöd ju till utecykling och många har passat på vad jag förstått. Inte jag dock, fick feber o torsdags kväll och var lite låg över helgen. Hade behövt trampa i tre timmar minst. Det kommmer bli långa dagar där nere. Men det löser sig säkert.

Men i morse tog jag några varv i backarna i Huskvarna för att komma i gång igen. Vackert väder och benen återställda, men de tog slut lite väl fort. Har ju cyklat minimalt i vinter, destomer  spring och spinn! Vi får se vad det ger. Mötte så klart henrik strax efter 6 på väg uppför backarna. Slog följe och njöt av att se dagen gry i rosalila eld.

Annnars kan jag bara rekommendera - cykelpendling!!!!
Den ulitmiata träningsformen för alla som inte är proffs. (Men drömmer om att bli).

Ha det!

2011-03-07




jordan heels



<a href= http://www.jordansjordansshoe.com>jordan heels</a>

<a href= http://www.jordansjordansshoe.com>air jordan heels</a>

<a href= http://www.jordansjordansshoe.com>air jordan boots</a>



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: