Grym fart för att vara vilodag

I dag har jag bara gått uppför trappan ett par gånger, inte rört mig ett steg utanför huset. Cykelbenen fått vila efter cykel i olika former 7 dagar i rad.

Avhållsamheten har nog mest att göra med att jag suttit klistrad vid burken sedan kl 6 i morse. Men det verkar som att jag får ihop veckan trots att det kändes som ett hopplöst projekt i förrgår.
Med lite stretch blev det liksom fem arbetsdagar i alla fall. Sen har vi ju hela helgen osså.

Men lördag morgon/fm ska det cyklas. Distanspass för första gången på.... två... tre veckor.

Säng på dig!

2012-04-12




Christer

Avhållsamhet och ditt extra tillskott av betacaroten, som du inmundigade runt lunchtid, kommer fixa distanspasset galant :)

2012-04-13 22:03:21
Sale Gucci Bags

very good articles

Dior Bags Sale

nice



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: