Rätt nöjd med förra veckan.

Förra veckan var rätt fullproppad, först rev vi köket för att ge plats åt ett nytt, sedan jobbade jag på och fick mycket gjort. Mycket tack vare att veckan inte splittrades upp av massa möten. Bland annat slutfördes det sista av tidning till husvagns-, bils- tillverkaren KABE. Intervjuade bland annat Johan Davidsson i HV71. Mycket sympatisk kille, o proffsig, fick honom att bygga en Legohusbil under intervjun. Pratade en hel del om träning, kul att höra deras upplägg. Man skulle väl knappt palla en förmiddag.
Johan Davidsson husbils-byggare.

För egen del avslutades januari med ytterligare en fin träningsvecka. Tre veckor på raken, med många spinningpass + löpning på morronen innan frukost. Jag har varit hård mot mig själv tidigt på säsongen. Planen är att köra hårt denna och nästa vecka oxå. Sedan blir det sportlov i Åre v. 7. Lite förvånande att mina sargade skateboardknän pallar löpning så bra. Kan jag hålla i lite löpningen hela året är ju mycket vunnet. Smidig konditionsträning, helt klart.

Lördagen började med ett timmes löppass och avslutades i Linköping på disputationsfest för min fru Malins kusin David, som doktorerade inom datavetenskap i höstas. Sov i bilen upp så jag var riktigt pigg till kvällen, men två glas vin satte sig pronto i benen. Dansade till halv 2 sedan hotellsäng+frossa i äggröra och bacon.

Januaris sista dag var ju idag, så det fick bli löpning i dag på morgonen. Får se om jag kommer upp på cykeln i morgon bitti.

Min danska kompis Christoffer o jag satsar på en cykelresa söderut, får se om vi får med dansk II, Sören även i år.

Ser fram emot februari. Nu måste vi få igång vanliga cykeln.

Adios!

2011-01-31






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: