...demonerna är förfäktade... för den här gången.

Trrreeeee dagar utan cykel eller annan träning, fastnaglad vid kontorsstolen tio timmar per dag i 5 dagar. Men nu i morse - lördag - klämde jag in en timme i backarna runt huset. Gött. Två varv runt bonnarundan + två åttor i fagerslättsbacken. Det räcker för att rensa hjärnan. Inte ens pendlat har jag gjort denna vecka utan kört bil fram o tillbaka till stan.

Henrik räddade mig i måndagsmorse med en timmes cykel, men då var det kallt, sen när värmen kom har jag inte cyklat ute en enda gång. I tisdags blev det ett spinnpass i värmen, 40 glada spinners trampade på inomhus..... blev ett mkt bra pass, men motivationen haltade lite innan...

Det närmaste cykel jag kommit de senaste dagarna är en artikel jag skrivit om ägarbytat på Öster Cykel, hur Arne blir Tommy liksom.

Ett semestertips om du gillar cyklar, åk till Vandalorum i Värnamo och titta på snygga, vackra, udda, konstiga, minimalistiska och ovanliga cyklar. Cykelutställningen håller på hela sommaren, med en påföljande auktion av alla hojar.

Några smakprov:


Hemma o jobbar slav en uge till, men då ska jag fan cykla o skata var kväll.

Hej o hoj, nu drar vi till skåne för att fira svärmor!

2011-07-02






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: