Hoppla - det börjar dra ihop sig!

Och jag börjar bli lite smånervös. Hur tusan ska jag få med mig allt som ska ätas på rundan?

Det blir en privat langning i Bankerydsbacken där jag får två nya flaskor - stora. + lite snickers. Men jag räknar med att få med mig det mest jag behöver i ryggskafferiet. Skulle gärna vilja ha en extra flaska, men det blir tajt i fickan. Kanske man kan ha en på ryggen under tröjan, som hjälpryttarna har. Vi får se. Det är inte hela världen, bara halva.

Formen kan nog inte bli bättre, har cyklat lite kort varje dag i veckan o lugnt. Förutom igår när jag hade brådis in till stan för att träffa fotograf. Tryckte på hela vägen.... i jeans. Omysigt.

Har lånat en husbil av Kabe som vi ska bo i, jag o Malin. Enda problemet är att hon ska cykla kl 4 i natt så då välter hon väl bilen o väcker mig. Men jag kan ju dra mig till 9-snåret. Får nog äta dubbla frukostar, för vid start är det ju nästan dax för lunch enligt min Skalmanklocka. Bara jag inte somnar efter fagerhult...

Lycka till alla som ska hoja, hoppas alla kommer runt säkert och når sina drömtider. Jag nådde min redan förra året så vi får se.

Hoppla!

2011-06-17






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: