Ännu en bra vecka till träningsdagboken...

Vilken träningsdagbok, kanske någon undrar?
Har ingen och tänker nog inte skaffa. Är inte uppkopplad på några sajter för att mäta o räkna heller. Lägger tiden på att träna istället och jobba.

Denna vecka har jag (igen) klämt in 4 spinn-, två spring- och ett cykelpass igår på 3,5 timmar. Plus lite cyklande fram o tillbaka mellan Huskvarna och Jönköping. Och till husvagnsmetropolen Tenhult. Det är ingen imponerande volym, ingen imponerande intensitet, men en skön känsla för skallen. En bra grogrund att stå på, övervintra och hålla hungern på lagom nivå. Lite bättre volym än förra hösten och vintern kanske. Då kom jag inte igång förrän i julhelgen.


En leende riddare av de långa skuggorna Hernrik Johansson.


I går blev det lite vildavästerncykling med allsköns cyklister. Ett vansinnigt snurrande för att plocka upp folk till höger och vänster. När det väl blev dags att ge sig ut på landsvägen var det lagom för mig att ta mig hemåt.

Dessutom: Att cykla grus med ett stort gäng där hälften kör utan skärmar. Då blir det rätt kladdigt i onödan.
Jag hade nästan 4 timmar på klockan ändå igår, och ben och huvud voro nöjda.

Söndag: Helgar vilodagen.


Adios!


2011-11-27




Christer L

Härlig bild på JernHenrik

2011-11-27 21:06:49
Christer L

Härlig bild på JernHenrik :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: