Det börjar ljusna.

Nej, inte ute där blir det bara mörkare och mörkare. Jag tänkte på mina ben - skillnaden mellan de förr så solbrända benen och cykelbrallans kant. Spinning sätter inte färg på benen direkt. Men i sinnet.

Gillar faktiskt spinningen mer o mer. Trodde nog att det skulle bli monotont att köra samma program två gånger i veckan, men det funkar. Jag är ju en repetetiv personlighet som kan lyssna på samma CD i bilen tre veckor i sträck. Så det är inget problem. Sen kan man ju gå på ngn annans pass och få lite variation.

Hven i somras med Pelle o Tom i solnedgången.

Denna vecka, 45, kommer det bli 4 spinnpass totalt, hoppar in som reserv på lunchen idag torsdag, i nya lokalen på A6-center i Jönköping. 5 blir det, ska köra två imorgon, först seniorerna som vanligt på förmiddagen, sedan extra i Huskvarna. Bra för jag hinner inte cykla långt på lördag. Får bli löpning då istället. Öppet hus på en av gymnasieskolorna hägrar för familjen, främst stora sonen Primus.

Ska skriva några löpmeter text till Konradssons kakelbroschyr innan dess....

Adios!

2011-11-09






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: