Två dagar i rad utan möten, deadlines eller så många måsten.

Jo ett möte hade jag i går, då jag korrläste lite text till ett stort projekt som flutit på sedan i våras. Dags att fakturera också, vilket blir ett av mina större sammanhängande projekt.

Det unika var attt det var två dagar helt utan prestation, bara lite bokningar och mailande, vet inte när det hände senast, hade inte den känslan över sommaren ens.

Började gårdagen med ett spinnpass kl 7 med tillhörande pendling dryga två mil totalt. Sedan plocka upp tvillingarna på väg hem. Tänkte sedan att jag skulle utmana med ett löppass innan middagen oxå, vilket landade på dryga halvtimmen. Gott att skrämma igång kroppen två gånger.

I dag cyklade jag boysen till skolan oombytt, i jeans, men jag passade på att strutta omkring en dryg timme till på hojen, bara lugnt o fint. Sedan efter lunch och en del mailande och inläsande bytte jag om och hojade jag runt Ramsjön i dryga två timmar. Riktigt gött, men lite kallt - skulle nog haft en tröja till på mig.

Nu är jag riktigt trött men har lyckats att inte somna i soffan, kanske beroende på att jag intte vågat sätta mig. inte ens jag har kunnat somna stående ännu...

Till helgen blir det långcykling, helst både lördag och söndag, men vi får se. Söndag är det lite lektävling i cykelcross, sista av tre deltävlingar, ska nog vara med där.

Men redan på lördag är det ju cykeldgarna på Elmia, absolut blir det en kläm-o-känn-session. Bara massa nyheter och kanske ett o annat fynd. Dags att luska lite i vad det ska cyklas på nästa räcersäsong.

Återkommer med lite mer kött på dessa ben. Och kanske lite bilder från mässan.

Adios

2011-11-17






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: