En bra blåsig höstvecka

Vilken träningsvecka det varit, och det är ändå två dagar kvar. Spinningen är igång för fullt + cykelpendling två dagar + tusen meter bröstsim i tisdags. Ja, armen funkade perfekt för simning - en av tvillingrna går på simhopp, och då tänkte jag testa om armen ville. Och det ville den. Simmade som en amputerad humla, men inte sämre än vanligt... Men det är gött i kroppen efter, inget slitage ingen träningsvärk

Var hos sjukgymnasten i onsdags också, och allt verkar ok med armen, fick lite nya övningar för att bygga upp muskler och rörlighet, framför allt ut från kroppen i sidled, övningar jag inte fått göra innan. Grym träningsvärk på kvällen. Men vi får ta det step by step.

Spinning i tisdags, lunch-spinning onsdag (med pastor Allan), extrapass i går torsdagkväll och seniorerna i dag fredag. Och i morgon blir det nog både cykel och spinning. Vädret ska ju bli bra, men kallt, + att FRiskis inviger nya lokaler på A6-området i morgon, och jag har bokat mig o Malin på första spinnpasset. Kanske får hoppa över det om benen inte bär. Får mingla lite i stället.

Har varit lite lugnare på jobbfronten denna vecka - mellanvecka tack o lov!

Det enda som spökar är vänster vad som  fick en sträckning i lördags på löppasset. Det blev bättre för var dag ända till i går, då jag nog stretchade sönder nått igen. Känns inte när man cyklar i alla fall, så det får gå i morgon.

Ska nog inviga mina överdragsstrumpor då som jag fick av Jern-Henrik. Lite old school.

Må!





2011-09-16






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: