Efter lätt kommer hårt.

Sumerar veckan, fantastisk vecka på hemmaplan. Vädret i Alperna förra veckan trodde man ju skulle dröja ett par månader till, men både i tisdags och igår torsdag skenade solen för fullt. I tisdags hann jag inte, men igår krönte jag den kungliga födelsen (och min egen) med en lunchrunda runt Landsjön nordost om Huskvarna. Solen värmde hela vägen, och vinterbyxorna kändes någon grad för varma....  Benen dock blytunga efter två dagars hård spinning.

Dessa dagar kommer tätare framöver, det vet vi säkert. Annars har det varit en hackig vecka med lite konstiga uppdrag men har väl dragit in lite stålar i alla fall. Har bokat firman som bygger nya badrummet i källaren, så det är bäst att det fortsätter att flyta in pengar.

När våren och vädret tillåter är det bara att cykla på så mycket man hinner. Känner att alla mina ambitioner till strukturerad träning faller platt. Man vill bara cykla, så mycket och ofta det går. Och med familj och jobb att sköta blir man väldigt kreativ, för att klämma in cykel i varje ledig vrå av livet.

I morgon kan det nog bli lite skateboard för att vila mina sargade spinnben. Vädret ser ut att vara gott. Men söndag må det bli långtur. Att ha långpass i benen redan tidigt är guld värt. Har varit en slarver på den punkten. Men inte värre än förra året.

See you on the tar!



2012-02-24




freelance writing

I'd like to have a wonderful trip to the mountains!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: