Rosa o rött passar inte så bra.

Ha ha, i onsdags fick jag ikläda mig den rosa ledartröjan i den glödheta - lokala - Protouren. De två sista deltävlingarna har väl inte varit glödheta precis, utan mer regnkalla. Så konkurrensen har inte varit stenhård. Vi får se hur länge den får hänga kvar.

Ska inte åka med rött under nästa vecka - lovar. Då blir det förövrigt tempokörning ca 1 mil mot klockan. Kan kanske få till en bra tid på så pass kort sträcka, annars verkar spurt vara min melodi.

Den rosa är dessutom lite provisorisk, tills de riktiga tröjorna kommer. Allt enligt tävlingsledningen.

Imorgon lördag ska jag helga vilodagen, blir massor med hemmafix. Och basketträning med sonen/sönerna. Söndag tur med sub8-gänget. 3 timmar. Hög fart står på programmet. Blir väl en tur runt Landsjön först.

Adios.

2012-05-18




Peter

Får gratulera till tröjan ödmjuktt sagt att skylla på stort manfall. Trodde du själv när du började cykla år 2007 att du skulle vara klädd i rosa tröja....

2012-05-19 20:16:03
Nicke

Peter: har aldrig gillat rosa tröjor, men någon ska ju vara den första...



Är väldigt glad att jag började hoja, kul med något nytt i mitt i livet, och framförallt nya kompisar.

I stället för att vända sig om o plocka upp gamla nostalgigrejer från pojkåren, med barndomskompisarna.



Jag gillar att skata fortfarande, men cykla är kuligare.



Ses.

2012-05-19 21:55:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: