Skrapade ihop några Protour-poäng i sommarnatten.

Vilken kväll, ljumt långt in på natttimmarna nu. Som i mina bästa stämningars längtan. Borde sova nu...

Stor uppslutning till Protouren i kväll - kul. Vilket arrangemang! I all sin enkelhet, visst, men ändå någon som ska dra runt det hela. Tack ERik, Gustav, Chrille o Henrik.

Med skändade ben från igår, var inte min förhoppning speciellt stor att ta poäng. Men redan på första spurten kunde jag inkassera 1 poäng. Poängutdelning sker med små kort direkt efter varje målgång. (Smart för då är det ingen som drällrullar iväg). Jag tog det lugnt i backarna, för att spara det lilla krut jag kunde uppbringa. Men fick med mig tre backpoäng också.

Första kvällen i korta ärmar och korta ben. En kort "postlog" hanns med på Bongo bar för en Cola och nachos. Vackert. Fint rull hem genom staden.

Nästa vecka blir det ett varvlopp på oblodigt allvar. Då ska benen vara redo.

h,

2012-05-03






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: