Jag är på gång...

Fortfarande skymtar en liten svag cykelbyxrand på låret efter sommarens cykelturer. Som en liten påminnelse om att det kommer en ny vår. Längtar jag dit? Nej, inte direkt. Men jag börjar bli sugen på en ny vår o vägen dit. Efter två månader med lite konstgjord andning, börjar synfältet förminskas, och "jävla-anamma-nu-är-det-dax-att-ta-i-känlan" börjar komma tillbaka.
 
Förra veckans eftersmak var god, trots dillande om giftbägaren i söndags m.m. Redan nu på onsdag har jag spunnit två gånger pendlat två dagar och summit en gång. Och jag känner viljan att driva på igen, bita ihop, ta i, plåga sig. Det kan vara tillfälligt, men i december är det absolut hög tid att börja ta i.

För att parafrasera Sokrates: Den som vet om att han eller hon inte är stark, är kanske den starkaste. Insikt och avsikt.
 
Adios!

2012-11-21






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: